ad

Wednesday, September 12, 2012


Bahagian 8: Ciri-Ciri Yang Ada Di Kedai Online


Di sini saya akan menerangkan tentang  ciri-ciri yang ada pada kedai online iaitu portal Lot.my secara ringkas. Antara ciri-cirinya ialah :-


1.    Mudah
Lot.my dibangunkan supaya mudah digunakan walaupun oleh pengguna yang tiada kemahiran IT yang tinggi. Untuk memulakan kedai online, usahawan hanya perlu daftar, pilih rekabentuk kedai dan iklankan produk.

2.    Bebas
Dengan Tema-Tema yang disediakan, anda boleh menukar paparan kedai online dengan mudah, Setiap modul juga boleh disembunyikan atau dipaparkan mengikut ciatarasa pemilik kedai Lot.my.

3.    Cantik
Beratus-ratus Latar Belakang yang cantik disediakan. Anda hanya perlu membuat pilihan yang sesuai, mengikut kesesuaian untuk dipadankan dengan tema kedai dan produk. Anda juga boleh memasukkan logo atau banner sendiri.

4.    Pantas
Tiada pembelian domain, konfigurasi server, muatturun perisian, atau apa jua keperluan kompleks lain untuk menggunakan Lot.my. Lot.my dihostkan berasaskan web dan pendaftaran boleh dibuat dalam 5 minit sahaja di www.lot.my.

5.    Percuma
Tidak perlu risau tentang kos yang tinggi, kerana Lot.my adalah percuma. Tanpa membayar 1 sen pun, anda boleh membuka kedai online sendiri dan mula menjual dengan serta merta. Jika inginkan feature-feature tambahan, hanya caj yang murah dikenakan.

             6.    Domain Khas
Setiap kedai online di Lot.my mendapat alamat khas seperti danko.lot.my, swatchstore.lot.my, secretgarden.lot.my dan boboiboy.lot.my. Domain Lot.my dibuka untuk pendaftaran kepada sesiapa sahaja yang berminat membuka kedai online.

7.    Selamat
Setiap pemilik kedai akan mempunyai ruang operasi yang selamat. Hanya pemilik kedai yang boleh mengakses ruang operasi kedainya sendiri. Lot.my dibantu oleh sistem sekuriti yang tinggi dan sistem pembayaran yang selamat.

8.    Bantuan Sokongan
Lot.my sangat mudah digunakan. Namun, jika perlu, kami akan membantu untuk selesaikan sebarang masalah yang dihadapi. Kami boleh dihubungi pada bila-bila masa melalui tanya@lot.my

9.    Analisa
Lot.my membolehkan anda untuk membuat analisa dengan melihat pelbagai statistik, seperti kehadiran harian pelawat, populariti produk, dan rekod jualan.

10.    Efektif dan Efisyen
Lot.my memudahkan anda untuk membina perniagaan secara efektif dan efisyen dengan sistem yang pengurusan jualan yang teratur.

11.    BebasSistem yang Lengkap
Lot.my menawarkan sistem e-dagang lengkap yang merangkumi fungsi-fungsi utama perniagaan seperti:
    • Sistem Katalog
    • Sistem Pemasaran
    • Sistem Inventori
    • Sistem Bayaran
    • Sistem Dokumentasi
    • Sistem Perhubungan Pelanggan

0 comments:

Post a Comment