ad

Tuesday, June 21, 2011


Bagaimana Untuk Setting Mall di Akaun Premium

Tidak berapa lama lagi, Lot.my akan memperkenalkan sebuah marketplace untuk peniaga Lot.my. Marketplace atau mall ini bakal memudahkan peniaga untuk memasarkan produk masing-masing. Ini kerana Marketplace yang di perkenalkan ini umpama sebuah pasaraya besar yang di penuhi dengan peniaga-peniaga yang menjual pelbagai produk.

Bayangkan peniaga tidak perlu melakukan apa-apa usaha kuat untuk mencari pelanggan, pelanggan akan datang dengan sendirinya ke “pasaraya” Lot.my. Ini kerana, usaha untuk memasarkan Marketplace ini akan di lakukan sepenuhnya oleh kami, peniaga dapat menjimatkan masa dalam usaha mempromosi, pelanggan akan datang secara automatik ke kedai peniaga.



Buat masa ini, Lot.my telah menambah beberapa ‘feature’ baru untuk setup bahagian Marketplace itu nanti. Jika anda pengguna akaun premium, anda akan dapat lihat ‘feature’ seperti screenshot di bawah :



Masuk ke admin panel anda kemudian klik pada Setting > Store > dan klik pada tab Mall. Jika anda mahu ‘show kedai anda di Mall’ tick pada ‘Yes’, pilih kategori yang sesuai dan kemudian upload gambar thumbnail untuk produk tersebut.

0 comments:

Post a Comment