ad

Tuesday, January 11, 2011


Labels: ,

Take your online store to the next level : Upgrade Akaun Anda Ke Akaun Premium!

Sejak Februari 2010, hampir 10,000 kedai telah di daftarkan di bawah Lot.my. Sejak itu juga kami telah mendapat banyak respon positif dari ramai pengguna yang berpuas hati dan telah berjaya menjual pelbagai jenis produk melalui kedai Lot.my.

Di samping itu, kami juga telah menerima pelbagai cadangan dan komen untuk penambahbaikan dari pengguna setia kami.

Berbekalkan cadangan dan komen dari pengguna, kami berusaha keras untuk memperbaiki serta menambah feature-feature baru dan yang terbaik untuk pengguna kami. Sehingga kini, banyak yang kami telah usahakan, beberapa feature yang baru telah pun siap, kami amat teruja untuk membuat pra pelancaran akaun premium kami.

Kenapa Anda Perlu Upgrade Ke Akaun Premium?

Dengan akaun premium ini, anda akan mendapat pelbagai feature yang bakal mempertingkatkan prestasi kedai serta perniagaan anda.

Anda akan dapat menjual sehingga 100 produk. Untuk organize kedai anda, anda boleh setting sehingga 10 kategori dan 10 laman statik.

Tidak lama nanti juga, anda akan dapat mempercantikkan kedai anda dengan pelbagai template yang akan di berikan. Anda juga dapat menerima kredit kad sebagai kaedah bayaran. Ini bermakna, akan lebih banyak peluang anda untuk mendapatkan lebih keuntungan!

Perbezaan antara akaun Basic dan Premium :


Jika anda menghadapi masalah dengan kedai anda, sebagai ahli premium anda akan mendapat support istimewa melalui email dan telefon dari team Lot.my yang sentiasa bersedia membantu anda.

Sebagai ahli premium juga, anda akan menjadi antara yang pertama merasa feature-feature baru yang bakal kami lancarkan pada masa-masa akan datang.

Yang paling istimewa, dalam masa terdekat ini, jika anda mendaftar sebagai ahli premium, kami akan berikan anda domain (tld .COM sahaja), percaya atau tidak, secara PERCUMA!

Berapa banyak yang anda perlu bayar?

Membuat laman web ecommerce mungkin memerlukan modal yang amat besar dan boleh mencecah sehingga ribuan ringgit.

Tetapi, dengan Lot.my anda akan merasa semua feature yang terbaik hanya dengan serendah RM39.90.

Secara alternatif, anda juga boleh membuat one time payment dengan RM399.00 setahun dan berjimat sehingga RM74.80 (iaitu bersamaa 2 bulan percuma setiap tahun!)

Dan jika anda tidak mahu menggunakan lagi, anda boleh membatalkan langganan akaun premium anda bila bila sahaja yang anda mahu.

Upgrade ke Plan Premium sekarang!

Kelebihan Plan Premium.
  1. Tambahan had limit produk, kategori dan laman statik
  2. Bantuan secara telephon, SMS, email dan online chat

0 comments:

Post a Comment