ad

Tuesday, November 9, 2010


Labels:

Store Of The Week : Tuds.lot.my

Minggu lepas, kami ada bercakap mengenai segmen store highlight atau store of the week untuk pengguna-pengguna kedai Lot.my di status Facebook kami. Untuk pengetahuan anda, ia di buat untuk memberi motivasi kepada anda untuk berniaga dan menbangunkan kedai anda dengan lebih bersemangat. Untuk membolehkan kedai anda di review di blog ini, pastikan ianya pada prestasi yang memberangsangkan kerana kami akan memerhatikan kedai anda, prestasi semasa, sama ada ianya akan di tentukan melalui design, jumlah pengunjung, jumlah jualan, dan pelbagai faktor-faktor lain.

Untuk membuka ruangan "Store of the week" minggu ini, kami memilih kedai dari Tuds.lot.my


Sedikit review pendek. Kami memilih Tuds.lot.my kerana ia mempunyai design yang menarik di bahagian header. Since, target mereka adalah wanita, design kedai nampak sangat sesuai dengan wanita. Dengan gambar yang sangat sesuai dengan tema jualan kedai. Apa yang lebih menarik, mereka menggunakan setiap feature yang ada di Lot.my secara maksimum, anda boleh lihat apa yang mereka buat di page special offer, bestseller, dan side module html. Jika Tuds boleh buat, anda juga boleh kan?

Okay, sampai di sini sahaja review pendek untuk minggu ini. Teruskan usaha anda, mana tahu minggu hadapan, kedai anda pula di pilih.

4 comments:

armouris on November 12, 2010 at 4:51 PM said...

terima kasih lot.my kerana menyediakan perkhidmatan kedai online. saya sendiri memanfaatkan teknologi ini, membuka kedai online saya sendiri -

www.sihatselalu.lot.my

saya jual produk kesihatan terpilih yang saya sendiri pakai dan puas hati.

selain daripada traffic dari blog kesihatan saya, sihatselalu.com.my, traffic juga datang daripada google. cuba google keyword ini - tungku elektrik, bantal sejuk, kacip emas, kopi mahkota dewa. page jualan di sihatselalu.lot.my berada di page pertama google!

saya amat berpuas hati dengan lot.my dan saya berharap lot.my jangan berkubur atau static. harap sentiasa ada up-grade.

webmaster, sila la review www.sihatselalu.lot.my

LotBuzz on November 15, 2010 at 12:17 AM said...

@armouris wah bagus, kami akan review store anda nanti. :)

faizah on November 21, 2010 at 8:02 PM said...

Alhamdulillah dengan adanya peluang review macam ni..moga lotmy dapat review kedai kami juga..terima kasih

http://faizah.lot.my

har1hafiz on July 12, 2011 at 11:00 AM said...

pandangan lot.my pada http://www.mharsystems.lot.my

adanya peluang lot.my menceriakan lagi kami sebgai pengguna bijak bagi meningkatkan ekonomi isi rumah dan khasnya untuk semua rakyat malaysia

Post a Comment