ad

Monday, November 29, 2010


Labels:

Store Of The Week : Ericanfly.lot.my


Setelah beberapa minggu ruang Store of Week di lancarkan, nampaknya semakin banyak peniaga Lot.my yang menunjukkan prestasi yang agak memberangsangkan untuk kedai mereka. Baik dari segi designing, trafik dan jualan. Nampaknya, memang tidak mustahil untuk anda maju dalam perniagaan anda bersama Lot.my.

Okay, tanpa melengahkan masa, minggu ini kami memilih kedai Ericanfly sebagai store of the week. Apa yang patut di contohi peniaga Lot.my lain tentang Ericanfly ialah cara beliau mempromosikan kedai, kerana penting untuk peniaga membuat promosi yang betul di kedai mereka untuk memastikan pengunjung dapat di tukar menjadi pembeli. Di samping itu design kedai di lihat amat menarik, dengan pemilihan warna yang sepadan iaitu merah dan hitam. Menambahkan seri kepada kedai.

Okay di harap peniaga Lot.my dapat menjadikan kedai-kedai yang di review sebagai reference dan contoh. Bukan sahaja untuk mendapat tempat di review mingguan, malah di harap ia dapat menambah prestasi dan keuntungan kedai Lot.my anda.

0 comments:

Post a Comment